Az olvasottság nem publikus.

Digital Reality Magazine

  • Játék
  • Film
  • Zene
  • Tech
  • Offline
  • Kapcsolat
Csillagok, csillagok...

Csillagok, csillagok...

StarCraft II fejlesztés vége

A Blizzard immár végérvényesen véget vet a StarCraft II fejlesztésének!

article-headline-1_1.jpg

A stúdiónak ezzel a döntésével egy 10 éves útnak a végére érkezik el. Új tartalmat ezután már nem fognak kiadni igen sikeres programukhoz. A Blizzard alelnöke, Rob Bridenbecker a Blizzard weboldalán közzétett nyilatkozatában úgy fogalmazott, hogy a csapatuk hihetetlenül hálás a StarCraft-közösségnek az elmúlt 10 évben nyújtott támogatásért. Emellett megemlítette, hogy ezentúl már csak frissítéseket fognak kiadni a játékhoz, értsd ezalatt: beállítások finomhangolása, felmerülő bugok kezelése. Tehát patch-ekre a jövőben is számíthatunk, de új tartalomra már nem; ugyanis a vezető szavait idézve „ezentúl a fejlesztő brigád az energiát az »elkövetkezendő« intergalaktikus háborúkra fogja fordítani”.

Bridenbecker továbbá megjegyezte, hogy ezután is támogatni fogják a StarCraftot, hasonlóképpen a többi, hosszú életpályát bejárt játékukhoz (ld. Brood War). Ez konkrétan annyit tesz, hogy a jövőben vásárolható tartalmat már nem fognak készíteni (Commander, War Chest), csupán a javítgatások, finomhangolások, valamint az évszakos események támogatása marad meg.

Tudjuk, hogy némely játékosunk csalódott lesz ezen hírek miatt, de a jó hír, hogy az így felszabaduló energiákkal végre összpontosíthatunk a StarCraft univerzum jövőjére, nem csak a II-ére.

Habár a Blizzard eddig még csak meg sem szellőztette egy esetleges új rész lehetőségét, kétségeink ne legyenek afelől, hogy ha más nem, már erősen tervezés alatt áll. Figyelembe véve azt az elképesztő népszerűséget, aminek a játék mind egyszemélyes, mind többszemélyes és esport tekintetében örvend, szinte biztosra vehető, hogy a terránok, a protoss-ok, a zergek és még ki tudja, milyen új fajok a következő generációban is össze fognak egymással csapni az univerzumért folytatott harcukban. A kérdés innentől már csak az, hogy mikor és mit fog bejelenteni a csapat. 2021. február 19-20-án lesz a következő BlizzCon a már megszokott virtuális formában. Ki tudja, lehet, hogy már ott meglebegtetik a mézesmadzagot? Jövőre kiderül!

Forrás: Destructoid

Ti mit gondoltok? Már készül az új játék? A StarCraft II-t nyomjátok a mai napig? Szomorúak vagytok, hogy új tartalom már nem fog hozzá érkezni? Véleményeiteket osszátok meg velünk!

facebook-flat-vector-logo-400x400.png twitter-logo.png instagram_app_large_may2016_200.png youtube-logo-full_color.png
Előző játékos cikkünk:
Indie Indiából
raji-an-ancient-epic-platform-release-dates.jpg

 

1 komment játék blizzard 2020 starcraft II Tovább
Csillagok, csillagok... Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
1 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fenegyerek újra támad A Fenegyerek újra támad
  • Magas szintű fúzió Magas szintű fúzió
  • Vissza a gyökerekhez Vissza a gyökerekhez
  • Horizon a horizonton Horizon a horizonton
  • 7+1 magyar film 7+1 magyar film

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalrealitymagazine.blog.hu/api/trackback/id/tr9116246338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2020.10.23. 16:11:44

Utolsó lépésnek igazán engedélyezhetnék a lan-t.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook Twitter Instagram

Hirdetés

Digital Reality Magazine

Játék, film, zene vagy a tech világról szeretnél tudni? Jó helyen jársz! Események, élménybeszámolók, tesztek és hírek várnak rád itt a Digital Reality Magazine-nál. Hetente megjelenő friss hírekkel/cikkekkel naprakész lehetsz. Reméljük, megtalálod nálunk a számításaidat, kattints a követés gombra, hogy elsőként értesülj az új bejegyzésekről! DRM team

Facebook oldaldoboz

Tovább a Facebook-ra

Top 10

  1. A magyar játékipar fénykora
  2. Vakok közt Momoa a király
  3. Az élet a legjobb(?) forgatókönyvíró
  4. Ami hiányzik a képregényfilmekből
  5. Hát... ez nem sikerült
  6. Honnan jött és hova tart a VR?
  7. Hogyan legyen okos az okostelefon?
  8. „A Császár nevében: Hulljon a férgese!„
  9. Harmadik típusú találkozások
  10. Emlékek

Archívum

  • 2022 november (2)
  • 2022 szeptember (1)
  • 2022 július (1)
  • 2022 május (3)
  • 2022 április (3)
  • 2022 január (1)
  • 2021 november (1)
  • 2021 október (1)
  • 2021 szeptember (7)
  • 2021 augusztus (5)
  • 2021 július (3)
  • Tovább...
süti beállítások módosítása
Dashboard