Az olvasottság nem publikus.

Digital Reality Magazine

  • Játék
  • Film
  • Zene
  • Tech
  • Offline
  • Kapcsolat
Az osztrákok ismét nagyot alkotnak?

Az osztrákok ismét nagyot alkotnak?

Az Ori fejlesztői új játékon dolgoznak

Az osztrák Moon Studios 2015-ben dobbantott egy nagyot az Ori and the Blind Forest nevezetű játékával. Szinte a semmiből kerültek elő egy nagyon szerethető, és szomorú, de ugyanakkor vidám történetű, közel sem egyszerű platformer játékkal. A sikert ugyebár nem lehetett félvállról venni, így idén kiadták a második részt, az Ori and the Will of Wisps-et. Ez, ha lehet, még nagyobbat szólt, mint az első rész. Megtartotta az előd előnyeit, de ugyanakkor ott fejlődött, ahol kellett. A bécsiek pedig nem állnak le, most kiderült, hogy egy új játékon dolgoznak.

moon-studios.jpg

Szerencsére a Moon Studios-nál nem Assassin's Creed mentalitású egyének dolgoznak – értsd: ha valami bevált, akkor abból addig adjuk ki a részeket, amíg rá nem un a nép. A következő alkotásuk nem egy újabb Ori lesz, hanem egy Zelda hangulatú játék. Aki esetleg nem ismerné a Zeldát: ez egy Nintendo-exkluzív, nyílt világú kalandjáték, ami valami elképesztő sikert aratott a megjelenésekor, és a mai napi igen komoly rajongótáborral rendelkezik. Hasonlóan erős érv egy Nintendo beszerzése mellett, mint PlayStationnél a God of War. Szóval az új játék inkább ezt a 3D-s megközelítést fogja alkalmazni az Ori-s 2D (hivatalos nevén metroidvania) helyett. Sőt! A másik játék, amely a fejlesztők elmondása szerint komoly hatással volt/van jelenlegi a projektjükre, az a Diablo. Szerencsénkre a fejlesztők kicsit beszédes kedvükben voltak, így megosztottak néhány részletet a programról.

Az Ori vezetőművésze a The Gamernek adott interjújában a következőket mondta:

Az új projekt, amin dolgozunk, nagyon más, mint az Ori. Szóval nagyon sok olyan dolgot tudunk majd használni, amiket az Orinál nem tudtunk, köszönhetően a 3D adta lehetőségeknek. Ráadásul pár éven belül kívánjuk kiadni a játékot, így a következő generációs technikákat is fel tudjuk majd használni.

Úgy gondolom, mi itt a Moonnál valami olyat szeretnénk alkotni, ami kilóg a tömegből. Egy erős művészi vonalat akarunk követni, és ennek érdekében olyan technikákat kell majd használnunk, amelyeket ezelőtt még soha.

Egyéni vélemény alapján mondom, hogy az Oriból kiindulva a művészi világgal biztosan nem lesz probléma. Ha valamiben jók a srácok, akkor az az ábrázolás.

A fenti sorok egyben azt is jelentik, hogy a közeljövőben egyelőre ne számítsunk új Orira. A Moon Studios következő játéka az Xbox-tól függetlenül fog megjelenni a Private Division gondozásában. Ez pedig azt is jelenti, hogy mivel az Ori jogait jelenleg a Microsoft birtokolja, semmi esély arra, hogy abból bármit is áthozhatnának az új szerzeménybe, hacsak nem spórolnak össze elég zsetont, hogy megvegyék a jogokat.

Az Ori megjelenésekor egy elég zsúfolt piacra robbant be, és nem kicsit emelkedett ki. Az akció-RPG, amellyel most próbálkoznak majd a bécsiek, szintén egy nem túl szellős hely. De semmi okunk azt hinni, hogy ne tudnák megismételni a korábbi sikert. Mi bízunk bennünk. Innentől már csak az a kérdés, hogy mikor is fog megjelenni az új szerzemény. Egy biztos, mi minden infóval ellátunk majd titeket róla!

Forrás: Destructoid

Ti örültök neki, hogy valami teljesen újba fog a Moon Studios? Vagy inkább egy újabb Orinak örültetek volna? Véleményeiteket osszátok meg velünk!

facebook-flat-vector-logo-400x400.png twitter-logo.png instagram_app_large_may2016_200.png youtube-logo-full_color.png
Előző játékos cikkünk:
Arabus
arabian_arcadeflyer.png
Szólj hozzá! játék hír kaland moon studios Tovább
Az osztrákok ismét nagyot alkotnak? Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Robot franciák, francia robotok Robot franciák, francia robotok
  • Ez nem a Thor-féle Ez nem a Thor-féle
  • A Fenegyerek újra támad A Fenegyerek újra támad
  • A totális háború ideje még nem jött el A totális háború ideje még nem jött el
  • Egy szelet Netflix Egy szelet Netflix

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalrealitymagazine.blog.hu/api/trackback/id/tr2616241176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook Twitter Instagram

Hirdetés

Digital Reality Magazine

Játék, film, zene vagy a tech világról szeretnél tudni? Jó helyen jársz! Események, élménybeszámolók, tesztek és hírek várnak rád itt a Digital Reality Magazine-nál. Hetente megjelenő friss hírekkel/cikkekkel naprakész lehetsz. Reméljük, megtalálod nálunk a számításaidat, kattints a követés gombra, hogy elsőként értesülj az új bejegyzésekről! DRM team

Facebook oldaldoboz

Tovább a Facebook-ra

Top 10

  1. A magyar játékipar fénykora
  2. Vakok közt Momoa a király
  3. Az élet a legjobb(?) forgatókönyvíró
  4. Ami hiányzik a képregényfilmekből
  5. Hát... ez nem sikerült
  6. Honnan jött és hova tart a VR?
  7. Hogyan legyen okos az okostelefon?
  8. „A Császár nevében: Hulljon a férgese!„
  9. Harmadik típusú találkozások
  10. Emlékek

Archívum

  • 2022 november (2)
  • 2022 szeptember (1)
  • 2022 július (1)
  • 2022 május (3)
  • 2022 április (3)
  • 2022 január (1)
  • 2021 november (1)
  • 2021 október (1)
  • 2021 szeptember (7)
  • 2021 augusztus (5)
  • 2021 július (3)
  • Tovább...
süti beállítások módosítása
Dashboard