Az olvasottság nem publikus.

Digital Reality Magazine

  • Játék
  • Film
  • Zene
  • Tech
  • Offline
  • Kapcsolat
Összeállt a teljes lista

Összeállt a teljes lista

E3 2021

További 10 vállalat jelezte, hogy részt vesz az E3 2021-es, teljesen digitális előadásán. „Jelentős” híreket és  leleplezéseket ígérnek!

e3_2021_screenshot_20210208204433_1_original_1150x645_cover.jpg

Az E3 2021 újabb nívós résztvevőkkel bővült. Az E3-at minden évben (kivéve tavaly) szervező ESA csütörtökön jelentette be, hogy további 10 vállalat vesz részt az online megrendezésre kerülő eseményen; többek között a Square Enix, a Sega, a Bandai Namco, a Gearbox, a Turtle Beach és a Verizon. Rajtuk kívül még a bejelentett résztvevők közé tartozik az Xseed Games/Marvelous USA, a Freedom Games, a Devious Eye Entertainment és a Binge.com.

Az ESA szerint ezek a cégek „jelentős bejelentésekkel és leleplezésekkel” készülnek az idei E3-ra, amely június 12.-15. között kerül megrendezésre, kizárólag digitális rendezvényként.

– Az E3 2021 folytatni fogja örökségét a videojáték-ipar elsőszámú rendezvényeként, mivel új kiadókkal, szponzorokkal és partnerekkel bővül – mondta Stanley Pierre-Louis, az ESA elnöke és vezérigazgatója egy nyilatkozatában. – Alig várjuk, hogy további részleteket osszunk meg erről a virtuális eseményről a közönséggel világszerte.

A 10 további partner bejelentése mindössze néhány nappal azután történt, hogy a Konami bejelentette, hogy nem vesz részt az E3 2021-en. Az E3 2021 résztvevőinek teljes listája alább látható:

  • Nintendo
  • Xbox
  • Capcom
  • Ubisoft
  • Take-Two
  • Warner Bros. Games
  • Square Enix
  • Koch Media
  • Sega
  • Bandai Namco
  • Gearbox
  • Turtle Beach
  • Verizon
  • Binge.com
  • Devious Eye Entertainment
  • Freedom Games
  • Xseed/Marvelous USA


Az ESA szerint a fejlesztők az új digitális formátumban „a legújabb híreket és játékokat közvetlenül a rajongóknak fogják bemutatni világszerte”. Pierre-Louis szerint az E3 2021 az új, teljesen digitális formátuma ellenére is jelentős, hírértékű esemény marad.

– Több, mint két évtizede az E3 a legfontosabb helyszín, ahol a videojáték-ipar legjobbjait mutatjuk be, miközben a játékokon keresztül egyesítjük a világot – mondta. – Az idei E3-at egy befogadóbb eseménnyé fejlesztjük, de továbbra is arra törekszünk, hogy a rajongókat olyan jelentős leleplezésekkel és bennfentes lehetőségekkel győzzük meg, amelyek a videojátékok nélkülözhetetlen központi színterévé teszik ezt az eseményt.

Az ESA szerint az E3 2021 új digitális struktúrája lehetővé teszi, hogy „minden eddiginél több ember” vehessen majd részt rajta. A csoport elismerte, hogy az E3 több, mint a nagy bejelentések helyszíne; történelmileg olyan fórum, amelyen keresztül az iparágban dolgozók kapcsolatokat és partnerségeket alakíthatnak ki. Az ESA szerint ez valamilyen formában továbbra is megmarad, bár további részleteket nem árultak el.

A jövő évet tekintve az ESA elmondta, hogy az E3 2022-t személyes rendezvényként tervezi megrendezni. A csoport nem mondott többet a jövő évi eseményről, így a további információkra még várnunk kell.

Nem csak az E3 lesz idén teljesen virtuális, a Gamescom szervezői nem rég jelentették be, hogy idén az ő rendezvényük is csak online lesz megtekinthető.

Forrás: GameSpot

fb.png tw1.png yt.png in.png
Előző cikkünk:
Csoda Csajszi 2
maxresdefault_10.jpg
Szólj hozzá! játék xbox nintendo sega ubisoft verizon square enix capcom 2021 gearbox take-two E3 koch media bandai namco warner bros games turtle beach binge.com Devious Eye Entertainment Freedom Games Xseed/Marvelous USA Tovább
Összeállt a teljes lista Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Virtuális valóság a négyzeten Virtuális valóság a négyzeten
  • Robot franciák, francia robotok Robot franciák, francia robotok
  • A Fenegyerek újra támad A Fenegyerek újra támad
  • In case of Showcase In case of Showcase
  • 7+1 magyar film 7+1 magyar film

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalrealitymagazine.blog.hu/api/trackback/id/tr1016524924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook Twitter Instagram

Hirdetés

Digital Reality Magazine

Játék, film, zene vagy a tech világról szeretnél tudni? Jó helyen jársz! Események, élménybeszámolók, tesztek és hírek várnak rád itt a Digital Reality Magazine-nál. Hetente megjelenő friss hírekkel/cikkekkel naprakész lehetsz. Reméljük, megtalálod nálunk a számításaidat, kattints a követés gombra, hogy elsőként értesülj az új bejegyzésekről! DRM team

Facebook oldaldoboz

Tovább a Facebook-ra

Top 10

  1. A magyar játékipar fénykora
  2. Vakok közt Momoa a király
  3. Az élet a legjobb(?) forgatókönyvíró
  4. Ami hiányzik a képregényfilmekből
  5. Hát... ez nem sikerült
  6. Honnan jött és hova tart a VR?
  7. Hogyan legyen okos az okostelefon?
  8. „A Császár nevében: Hulljon a férgese!„
  9. Harmadik típusú találkozások
  10. Emlékek

Archívum

  • 2022 november (2)
  • 2022 szeptember (1)
  • 2022 július (1)
  • 2022 május (3)
  • 2022 április (3)
  • 2022 január (1)
  • 2021 november (1)
  • 2021 október (1)
  • 2021 szeptember (7)
  • 2021 augusztus (5)
  • 2021 július (3)
  • Tovább...
süti beállítások módosítása
Dashboard