Az olvasottság nem publikus.

Digital Reality Magazine

  • Játék
  • Film
  • Zene
  • Tech
  • Offline
  • Kapcsolat
Samsung Fejlesztői Konferencia 2016

Samsung Fejlesztői Konferencia 2016

sdc2016_full_logo.png

2016 a VR éve. Nem telik el hét, hogy ne hallanánk a headsetek forgalmazása körüli nehézségekről, vagy ne jelentenének be egy VR-kész laptop/asztali gép/konzol konfigurációt. Nem volt ez másképp a szerdai, San Francisco-ban megrendezett Samsung fejlesztői konferencián sem. 

A Gear VR és a Gear 360 után egy vezeték nélküli, külső hardvert nem igénylő headseten dolgozik a Samsung. Ezen kívül a gesztusvezérlésen is munkálkodnak, de ez még évek kérdése, mire megtalálható lesz a gyártó készülékeiben.
Az új headset a felsőkategóriás Oculus Rift és a HTC Vive helyzetkövetéséhez hasonló technológiát fog kapni.
Habár előrelépést jelenthet az eddigi helyhez kötöttebb headsetekkel szemben, a külső hardver hiánya miatt sokkal borsósabb árra is számíthatunk.

Egyébként a helyhez kötöttség problémájára a Zotac kevésbé elegáns megoldásokkal kísérletezik:

Azt, hogy az eszköz vajon mennyi ideig képes akkumulátorral működni, és hogy ki akar hátizsákban játszani a nappaliban, még nem tudni.

Szólj hozzá! tech samsung vr 2016 zotac Tovább
Samsung Fejlesztői Konferencia 2016 Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Virtuális valóság a négyzeten Virtuális valóság a négyzeten
  • Ez nem a Thor-féle Ez nem a Thor-féle
  • Playstation-dömping Playstation-dömping
  • Csillagok Háborúja felnőtteknek Csillagok Háborúja felnőtteknek
  • B mint Bebop B mint Bebop

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalrealitymagazine.blog.hu/api/trackback/id/tr598674320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook Twitter Instagram

Hirdetés

Digital Reality Magazine

Játék, film, zene vagy a tech világról szeretnél tudni? Jó helyen jársz! Események, élménybeszámolók, tesztek és hírek várnak rád itt a Digital Reality Magazine-nál. Hetente megjelenő friss hírekkel/cikkekkel naprakész lehetsz. Reméljük, megtalálod nálunk a számításaidat, kattints a követés gombra, hogy elsőként értesülj az új bejegyzésekről! DRM team

Facebook oldaldoboz

Tovább a Facebook-ra

Top 10

  1. A magyar játékipar fénykora
  2. Vakok közt Momoa a király
  3. Az élet a legjobb(?) forgatókönyvíró
  4. Ami hiányzik a képregényfilmekből
  5. Hát... ez nem sikerült
  6. Honnan jött és hova tart a VR?
  7. Hogyan legyen okos az okostelefon?
  8. „A Császár nevében: Hulljon a férgese!„
  9. Harmadik típusú találkozások
  10. Emlékek

Archívum

  • 2022 november (2)
  • 2022 szeptember (1)
  • 2022 július (1)
  • 2022 május (3)
  • 2022 április (3)
  • 2022 január (1)
  • 2021 november (1)
  • 2021 október (1)
  • 2021 szeptember (7)
  • 2021 augusztus (5)
  • 2021 július (3)
  • Tovább...
süti beállítások módosítása
Dashboard