Az olvasottság nem publikus.

Digital Reality Magazine

  • Játék
  • Film
  • Zene
  • Tech
  • Offline
  • Kapcsolat
Drámai háború

Drámai háború

Valiant Hearts

valiant-hearts-the-great-war-614x239.png

Valójában nem tudom mennyire tudom a játékra az „indie” jellemzőt ráaggatni. A Valiant Hearts: The Great Wart a Ubisoft Montpellier fejlesztette, viszont a Ubisoft adta ki. Most nem mennék bele, mely játékok számítanak „indie” címeknek, talán az egyik indie vasárnap erről fog szólni.

Történetünk 1914-ben az első világháborúval indul. Aminek én kifejezetten örültem, mert, őszintén szólva már a könyökömön jött ki, hogy az utóbbi években csak a második világháborúról szólt minden olyan cím, amit háborús köntösben szerettek volna elkészíteni. Ferenc Ferdinánd osztrák főherceg meggyilkolását követően Németország hadat üzen Oroszországnak. A németek ellen hadba lépő Franciaország ezt követően deportálni kezdi a területén élő német állampolgárokat. Karl is egy ilyen Franciaországban élő német, akit elválasztanak feleségétől, Marie-tól és fiától, Victortól. Karlt nem sokkal később besorozzák a német hadseregbe. Marie apja (Karl apósa), Emile is hasonlóképp jár, de ő a francia hadseregtől kap behívót. A kiképzés után Emile és alakulata harcba indul, ahol az egységét megsemmisítik, Emile pedig megsérül és fogságba esik. Hadifogolyként Emile feladata a németek etetése és a főzés..

Beszéljünk kicsit a játékmenetről, látványról. A Valiant Hearts: The Great War grafikája képregényalapú ami remek választás volt. A játékot a Ubisoft által kifejlesztett UbiArt Framework motor hajtja. (Mint más esetben a Rayman Origins és Rayman Legends-nél.) A hangulata nagyon ütős, klasszikus zenével kooperál a játék, ami nekem kifejezetten tetszett. Sőt, amikor autóval kell menekülni, akkor a zene segítségével kell elkerülni az akadályokat (jó ritmusérzék és tánctudás előnyben). A játék 2D-s és az irányítása roppant egyszerű, sőt olyannyira, hogy a játék első egy órájában szinte minden fejtörőt és variánst felfed, így sajnos néhol a játék roppant monoton, és unalmassá válhat.

Ez a játék nem arról szól, hogy a lehető legtöbb ellenfelet, mely módokon és milyen gyorsan tudjuk likvidálni. Sőt annyira nem szól erről, hogy egyetlen egy életet nem kell kiontanunk a végigjátszás során. Rávilágít minket, mit jelent hősnek lenni. Hogy mekkora súlya van egy emberi élet megmentésének, még akkor is, ha épp az ellenségünk. Masszív 8 óra a játékidő, folyamatosan kapjuk a drámai impulzusokat, viszont a játék az utolsó egy órában nagyon intenzíven adja át felénk, ami nekem már néhol sok volt. De megéri végigtolni, mert a játék végén mindent megfogsz érteni.

Összességében a játék vicces és drámai. Ugyanakkor nem hibátlan és sokszor monoton, én is 1-1 órákra tudtam leülni és végigvinni. Talán a drámai hatást fokozatosabban is lehetett volna adagolni, de majd legközelebb.



Előző játékunk: Következő játékunk:
A virtuális kinzókamra Túlélés
2843216-darksouls2-5.jpg 25_171620_706322_38ba7a82fbbf55a805ffd496449feb38_2f0387_301.jpg
Szólj hozzá! indie játék 2016 valiant hearts Tovább
Drámai háború Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • A Sony nem nyugszik A Sony nem nyugszik
  • Playstation-dömping Playstation-dömping
  • Interaktív innovációk Interaktív innovációk
  • A totális háború ideje még nem jött el A totális háború ideje még nem jött el
  • B mint Bebop B mint Bebop

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalrealitymagazine.blog.hu/api/trackback/id/tr468652156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Facebook Twitter Instagram

Hirdetés

Digital Reality Magazine

Játék, film, zene vagy a tech világról szeretnél tudni? Jó helyen jársz! Események, élménybeszámolók, tesztek és hírek várnak rád itt a Digital Reality Magazine-nál. Hetente megjelenő friss hírekkel/cikkekkel naprakész lehetsz. Reméljük, megtalálod nálunk a számításaidat, kattints a követés gombra, hogy elsőként értesülj az új bejegyzésekről! DRM team

Facebook oldaldoboz

Tovább a Facebook-ra

Top 10

  1. A magyar játékipar fénykora
  2. Vakok közt Momoa a király
  3. Az élet a legjobb(?) forgatókönyvíró
  4. Ami hiányzik a képregényfilmekből
  5. Hát... ez nem sikerült
  6. Honnan jött és hova tart a VR?
  7. Hogyan legyen okos az okostelefon?
  8. „A Császár nevében: Hulljon a férgese!„
  9. Harmadik típusú találkozások
  10. Emlékek

Archívum

  • 2022 november (2)
  • 2022 szeptember (1)
  • 2022 július (1)
  • 2022 május (3)
  • 2022 április (3)
  • 2022 január (1)
  • 2021 november (1)
  • 2021 október (1)
  • 2021 szeptember (7)
  • 2021 augusztus (5)
  • 2021 július (3)
  • Tovább...
süti beállítások módosítása
Dashboard